راهنمای نهایی قانون جذب -

Wiki Article

ما با تغییر دادن باورهامون سعی می کنیم که به خود اون چیز توجه کنیم و نسبت بهش احساس خوبی داشته باشیم. و توجهمون رو از روی نبودش بر میداریم.

از دیگرسو در سطح سازمان نیز اگر رهبران بتوانند پیوندی که میان باورها فردی و کارهای روزانه‌ی سازمان وجود دارد را درک کنند، می‌توانند در پیامدها و نتایج سازمانی دست برده و آن‌ها را عوض کنند. در اینجا قصد داریم به صورت ساده و مختصر به شما نشان دهیم که چرخه‌ی باورها چیست، منشا باورها از کجاست و چطور می‌توان از قدرت باورها در کاروکسب بهره برد.

همچنین سال ۱۳۹۳، سازمان توسعه برق ایران (زیرمجموعه توانیر) به شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی تغییر نام داد و زیر نظر مستقیم وزارت نیرو قرار گرفت.[۲]

وضعیت ساختار اداری دولت پس از مشروطه تا سال ۱۳۴۲ که وزارت آب و برق تأسیس‌شد، همیشه به‌گونه‌ای بوده که ضرورت تمرکز مربوط به امور آب و برق و انرژی در یک مجموعه منسجم احساس می‌شد. به وجود آمدن تأسیسات سدهای مخزنی در نقاط مختلف کشور (لار، لتیان، درودزن، زرینه‌رود و …)، قانون اجرای انتقال برق از طریق خطوط هوایی (۱۳۳۹/۳/۲) و وجود چندین دستگاه که متکفل مسئله آب‌رسانی و برق‌رسانی بوده‌اند نیز هیچگاه راهگشای حل معضلات جامعه نبوده‌است.

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید

مثل یادگیری زبان، با تنها جمله ای که از یک فیلم می‌فهمی، هیجان زده می‌شوی، با اولین نشانه خوب به ذهنت بگو: “دیدی قانون جواب داد”

تکرار همین یک کار ساده، ذهنت را کم کم تسلیم می‌کند. نجواهایش کمتر و خاموش کردنش راحت‌تر می شود. زیرا هر تأیید یک اتفاق خوب، یعنی ارسال یک فرکانس قدرتمند کننده تر . یعنی دریافت یک تجربه‌ی بهتر در زندگی و ساختن یک باور قدرتمند کننده تر که پشتیبانی می‌شود تا بتوانی ذهن را بیشتر کنترل کنی.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۱۰ اوت ۲۰۲۲ ساعت ‏۱۷:۵۶ ویرایش شده‌است.

در حال حاضر امکان دانلود کتاب ها، ویدیوها و یا خرید دوره ها امکان پذیر نـــــــمی باشد. فقط می توانید از محتوای سایت استفاده کنید.

این مقاله بخشی از رشته مقالات دربارهٔ سیاست در ایران است

۲۲ آذر ۱۳۹۹. ↑ «اساسنامه شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی». سامانه ملی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران. ۲۷ مهر ۱۳۹۳.

استر هیکس می‌گوید: هر فردی جنبه‌های تجربیات خودش را پدید می‌آورد. ما در طول زندگی، خودکنترلی کامل روی سلامت خودمان داریم و هیچ تصادفی وجود ندارد.

او بر این باور بود که بیماری در ذهن انسان است و بدن فقط خانهٔ ذهن است و ما سايت منبع ارزشش آن را بر اساس اهمیتش تعیین می‌کنیم.

زیرا به این تفکر رسیده‌اید که قانون جذب و روش‌های آن که می‌تواند بر روی زندگی ما تاثیر گذار باشد، باعث می‌شود تا ما به خواسته‌ها و اهداف خود در زندگی دست پیدا کنیم و این امر باعث آرامش روحی و روانی ما می‌شود.

Report this wiki page