تنها بهترین استراتژی برای جذب ایده

Wiki Article

سامانه اشتغال، شبکه فارغ التحصیلان ، اتوماسیون کارآموزی

در حالت اول، یک فرصت شغلی در شرکت ایجاد شده است و اطلاعیه آن در تابلوهای اعلانات داخلی مطرح می‌شود.

پس از آن از میان تمامی رزومه‌ها، باید آن‌هایی که حداقل شرایط و استانداردهای مورد نظر سازمان را دارند، دسچین شوند. انتخاب بهترین روزمه‌ها نیازمند مهارت و بررسی دقیق و حساب شده است.

نمونه‌ای از پرسش‌هایی که می‌توانید در بخش معکوس‌سازی مورد بررسی قرار دهید:

آیا می‌توانیم یک مرحله خاص به فرآیند اضافه کنیم تا جایگزین یک مرحله‌ی دیگر شود؟

منفی – جستجوی راه‌هایی برای کاهش تعداد متقاضیان تا زمانی که یک نامزد ایده آل شناسایی شود.

آیا با قانون جذب عشق می توان فرد بخصوصی (با ویژگی های مورد نظر شما) را جذب کرد؟

دلایلی وجود دارد که باور کنید این سرمایه‌گذاری موفق خواهد بود. به عنوان مثال، تحقیقات اخیر توسط همکارم متیو بیدول، در وارتون، این را نشان می‌دهد که جذب نیرو از داخل سازمان به‌طور معمول بهتر از استخدام و جذب خارجی است.

قانون جذب عشق یا برگرداندن عشق رفته، یکی ازجذاب ترین موضوعات قانون جذب در تمام دنیاست.

برخی از یافته‌های دیگر ما نیز به همان اندازه جالب توجه بود. ما متوجه شدیم، برای مثال، فرآیند اعلام رسمی یک فرصت شغلی داخلی، نوید فوق‌العاده‌ای برای انتقال دانش ارزشمند در سراسر مرزهای درون سازمانی است.

برای استفاده از تکینک نقشه‌ی ذهنی، هدف یا ایده در مرکز صفحه و مراحل و نکات مرتبط با آن، بدون رعایت ترتیب و در رنگ‌های مختلف، در اطراف کلمه‌ی اصلی نوشته می‌شوند.

مورد دوم که تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست. چراکه انسان ها سايت منبع قدرت اختیار و اراده دارند و می‌توانند در هر لحظه فرکانسی را که دوست دارند ارسال کنند و هیچ کس قادر به تغییر فرکانس دیگری نیست.

عصر بانک؛چندین سال پیش، من متوجه روندی جالب شدم: زمانی که سازمان‌ها دیگر از پیدا کردن و جذب کاندیداهای خوب از خارج سازمان ناامید شده بودند، شروع به افزایش مقدار سرمایه‌گذاری در زمان، انرژی و پول به‌منظور قابلیت‌سازی و توسعه توانایی‌های کارکنان داخلی خود کردند.

تعیین استانداردها برای رفتار اخلاقی، افزایش شفافیت، کاهش پیچیدگی ها و توسعه فرهنگ پاداش و قدردانی همچنان چالش ها و فرصت های بیشتری برای مدیریت استعداد است.

Report this wiki page